Hjemmeside, SoMe og Tryk
Kunde: Nykøbing FCs Pinsecup
Design og opsætning af hjemmeside på wordpress: Pinsecup.dk
Ny identitet med bjørnen.
Baneoversigt.
Find vej.
Overnatning.
Og meget meget andet…
Designguide
Kunde: Casual High
Dronefilm
Kunde: Mertz
5 nye traktorer blev købt af Femern A/S, til hjælp med at bygge den faste forbindelse mellem Danmark og Tyskland over Femern Bælt. De skulle følges til dørs.
Visitkort
For at skabe en rød tråd, har jeg designet kortet til at ligne min facebookside, i håbet om at man hurtigere kunne afkode hvad min service handlede om.
Bagsiden var et stort Facebook logo som blikfang, så uanset hvilken vej kortet blev præsenteret, var budskabet klart.
Flaskelabel
Kunde: Spillestedet STARS
Skulle bruge ekstra genkendelighed for spillestedet, så hvorfor ikke logo på vandflasker som de sælger på stedet og som folk tager med sig?
Det største blikfang er deres logo med den genkendelige stjerne i A’et.
På siden står deres sociale medier og hjemmeside, for at minde folk om hvor de skal kigge for flere informationer om koncerter og underholdning.
Herunder:
Venstre, første udkast. Forsøg på sjov tekst, for at gøre vand mere interessant, men også vise at stedet har humor. Stemning af koncert, men logo blev for småt.
Personalekort, blev også opdateret med samme genkendelighed.
Invitation
For en gruppe fædre i en skoleklasse, hvor der var behov for en ryste-sammen-tur.
Plakatdesign
Kunde: STARS
Mange koncerter bliver afholdt på spillestedet og de skulle være let genkendelige på afstand, samt være indbydende at se på.
Ikke for meget tekst, da gæsterne kan se mere på hjemmesiden.
Øverst er en “label” med datoen.
Nederst en kort beskrivelse.
Alle plakater er også lavet i horisontale og vertikale versioner, alt efter placering.
Alle designs er også lavet i formater der passer til diverse sociale medier og hjemmesiden.
T-shirt design
Opgaven lød på at skabe det bedste og mest indbringende koncept, ved at sælge 6 hvide T-shirts, hvor eleverne selv skulle lave et unikt design på hver enkelt T-shirt.
Dette fik Thor til at tænke “Køb billigt – sælg dyrt”.
Rammen kunne kunderne så have til udstilling, hvor der i hjørnet var en lille label med en beskrivelse – for hvem vil ikke pudse glorien med en god handling?
Kunderne skulle være virksomheder, da det er småpenge for dem og at de kan trække det fra.
Der skulle designes T-shirts, markedsføre dem, sælge dem og videreudvikle på design, koncept og markedsføring baseret på målinger. Dette fik Thor til at kontakte Mødrehjælpen Danmark for at indgå et samarbejde. Det er vigtigt at overholde de designlinjer der findes i virksomheden, så derfor skulle de skaffes.
Dernæst skulle køberne findes. Der findes et godt netværk på Lolland Falster, som Thor kender godt. Han tog kontakt til Business LF, der ville virke som indgangsvinkel til de lokale firmaer.
Logodesign
Kunde: LN
Vinimportør med initialerne LN tegnet op til et par vinglas der står på række.
L’et er hele den første streg i venstre side. N’et er højre side på første og andet glas.
Medierådgiver
Kunde: Guldborgsund Kommune
Rådgiver til kommunens brug af sociale medier i forbindelse med deres kulturkanon: https://www.guldkanon.dk
Musikvideo
Kunde: Casual High
Storyboard. Design guides.
Filme musikvideo og redigering.
Har designet to versioner, med og uden tekster på videoen.
Animeret logodesign, med 80’er vibe i form af lysstofrør i neonfarver der blinker.
Plakatdesign
Kunde: STARS
Forsøg med QR kode, for at se om gæsterne søgte informationer og bookede billetter med det samme.
Ellers følger den designlinjen med rød label til dato. Informationer i bunden.
Stars logo.
Alle plakater er også lavet i horisontale og vertikale versioner, alt efter placering.
Alle designs er også lavet i formater der passer til diverse sociale medier og hjemmesiden.