Digital Marketing Specialist | Altruist med Entreprenant Mindset

Home > Showcase

Flyer

Kunde: Tømrerfirmaet Ronni Steinfeldt

Går analog i en digital tidsalder. Det er genialt!

Flyers deles rundt i postkasserne hvor han arbejder, så kommende kunder kan se hvad han arbejder på, samt få en snak med naboen om hans håndværk.

Hjemmeside, SoMe og Tryk

Kunde: Nykøbing FCs Pinsecup

Design og opsætning af hjemmeside på wordpress: Pinsecup.dk
Ny identitet med bjørnen.
Baneoversigt.
Find vej.
Overnatning.
Og meget meget andet…

Plakat og flyers

Kunde: STARS

Plakat koncept

Facebook covers

Kunde: Diverse

Designguide

designguide

Kunde: Casual High

Annonce

Kunde: Brydeklubben Thor

Dronefilm

Kunde: Mertz

5 nye traktorer blev købt af Femern A/S, til hjælp med at bygge den faste forbindelse mellem Danmark og Tyskland over Femern Bælt. De skulle følges til dørs.

Visitkort

visitkort

For at skabe en rød tråd, har jeg designet kortet til at ligne min facebookside, i håbet om at man hurtigere kunne afkode hvad min service handlede om.
Bagsiden var et stort Facebook logo som blikfang, så uanset hvilken vej kortet blev præsenteret, var budskabet klart.

Flaskelabel

5-c-1152x1152

Kunde: Spillestedet STARS

Skulle bruge ekstra genkendelighed for spillestedet, så hvorfor ikke logo på vandflasker som de sælger på stedet og som folk tager med sig?

Det største blikfang er deres logo med den genkendelige stjerne i A’et.
På siden står deres sociale medier og hjemmeside, for at minde folk om hvor de skal kigge for flere informationer om koncerter og underholdning.

Herunder:
Venstre, første udkast. Forsøg på sjov tekst, for at gøre vand mere interessant, men også vise at stedet har humor. Stemning af koncert, men logo blev for småt.
Personalekort, blev også opdateret med samme genkendelighed.

Plakat

Kunde: Fredagsbaren Zealand Næstved

Blot en reminder om deres arrangement med bordfodbold og beerpong.

Kamprogram

Kunde: Nykøbing FCs Pinsecup

49 siders fodboldfeber.
Forord af borgmester og formand for Nykøbing FC.
Baneoversigt.
Kampprogram og spilletider.
Reklamer for sponsorer.
Og meget meget mere…

Invitation

Kunde: Nykøbing FCs Pinsecup

Plakat

Kunde: Brydeklubben Thor

Invitation

01_mockup-tamtam-1152x1152

For en gruppe fædre i en skoleklasse, hvor der var behov for en ryste-sammen-tur.

Plakatdesign

50407753_1301456309992059_539128278091300864_o-1536x1536

Kunde: STARS

Mange koncerter bliver afholdt på spillestedet og de skulle være let genkendelige på afstand, samt være indbydende at se på.

Ikke for meget tekst, da gæsterne kan se mere på hjemmesiden.

Øverst er en “label” med datoen.
Nederst en kort beskrivelse.

Alle plakater er også lavet i horisontale og vertikale versioner, alt efter placering.
Alle designs er også lavet i formater der passer til diverse sociale medier og hjemmesiden.

T-shirt design

Umbra06
En simpel skoleopgave blev til en fantastisk dag for 8 familier, der kunne komme gratis i Knuthenborg.

Opgaven lød på at skabe det bedste og mest
indbringende koncept, ved at sælge 6 hvide T-shirts, hvor eleverne selv skulle lave et unikt design på hver enkelt T-shirt.
Dette fik Thor til at tænke “Køb billigt – sælg dyrt”.
Hele kunsten var at pakke t-shirten ind en ramme, der er formet som en t-shirt.
Rammen kunne kunderne så have til udstilling, hvor der i hjørnet var en lille label med en beskrivelse – for hvem vil ikke pudse glorien med en god handling?
Kunderne skulle være virksomheder, da det er småpenge for dem og at de kan trække det fra.

Der skulle designes T-shirts, markedsføre dem,
sælge dem og videreudvikle på design, koncept og markedsføring baseret på målinger. Dette fik Thor til at kontakte Mødrehjælpen Danmark for at indgå et samarbejde. Det er vigtigt at overholde de designlinjer der findes i virksomheden, så derfor skulle de skaffes.

Dernæst skulle køberne findes. Der findes et godt net
værk på Lolland Falster, som Thor kender godt. Han tog kontakt til Business LF, der ville virke som indgangsvinkel til de lokale firmaer.
Overskuddet skulle gå til Mødrehjælpen lokalt og med en notesblok under armen, hvor de 6 unikke designer T-shirts var optegnet, kunne Thor løbende strege ud, når han fik solgt en T-shirt. Udgifterne blev holdt nede ved at få lokale firmaer til at sponsorere tryk og T-shirts.
Det var med stolthed, at Thor kunne overbringe 6.847,- for salget af 5 T-shirts på under 48 timerDette kunne Mødrehjælpen Nykøbing Falster så bruge på en bustur til Knuthenborg for 8 udsatte familier, der ellers ikke ville have mulighed for sådan en tur, med masser af gode oplevelser, madpakker og hygge.

Logodesign

LN-Mockup-1485x990

Kunde: LN

Vinimportør med initialerne LN tegnet op til et par vinglas der står på række.
L’et er hele den første streg i venstre side. N’et er højre side på første og andet glas.

Medierådgiver

Kunde: Guldborgsund Kommune

Rådgiver til kommunens brug af sociale medier i forbindelse med deres kulturkanon: https://www.guldkanon.dk

Musikvideo

IMG_20180309_180305-1-1024x578

Kunde: Casual High

Storyboard. Design guides.
Filme musikvideo og redigering.
Har designet to versioner, med og uden tekster på videoen.
Animeret logodesign, med 80’er vibe i form af lysstofrør i neonfarver der blinker.

Musikvideo
Musikvideo med tekster

Plakatdesign

plakat-stars-ch-1024x683

Kunde: STARS

Forsøg med QR kode, for at se om gæsterne søgte informationer og bookede billetter med det samme.
Ellers følger den designlinjen med rød label til dato. Informationer i bunden.
Stars logo.

Alle plakater er også lavet i horisontale og vertikale versioner, alt efter placering.
Alle designs er også lavet i formater der passer til diverse sociale medier og hjemmesiden.

Logodesign

266578843_306236691501353_9185991712967210323_n

Kunde: Dansk Brydeforbund

Dansk Brydnings Nationale Kræftcenter skulle bruge en identitet, samt have noget at trykke på deres dragter. Design af emblem med løve for styrke, på en baggrund af Dannebrog for at synliggøre tilhørsforholdet, når de tager til stævner.